loading...
سايت تفريحي و سرگرمي عكس پيكس
ashkan بازدید : 795 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (1)

جوک های باحال المپیکی

وقتی ایران مدال می گیره خونه ی ما:

مامانم: خوش به حال مامانش حتما چقدر فامیل هاش بهش تبریک میگن.

خواهرم : مردم هم داداش دارند ما هم داداش داریم!بی عرضه تنه لش!

بابام : خاک تو سرت من اگه همسن تو بودم الان قهرمان المپیک میشدم.گوساله فقط بلده بخوره !

یعنی هر وقت یکی مدال بگیره من ترور شخصیت میشم.

...کاش این المپیک زودتر تموم بشه!

====

ظهار نظر هادی عامل درباره دلاور بابلی بــــشیر باباجانزاده :

(بــشیر اگه میخواد پیروز مسابقه بشه باید حریفش رو شکست بده!)

بینندگان شبکه سه :|

رئــیس فدراسیون کشتی :|

جهان پهلوان تخـتی در گور خود :٬(

===

سعید محمد پور که داشت وزنه رو بر می داشت، من داد می زدم باریکلا یا علی یا علی... ببر بالا ... ببر ... ببر................

مامانم خیلی جدی گفت : ئه... ساکت باش خفه شو ، حواس بچه رو پرت نکن بذار تمرکز کنه!!!!

======

بابا بزرگم اومده بود خونمون بعد داریم مسابقات وزنه برداری نگاه می کنیم تو اون کش و قوس یهو شروع کرده خاطره تعریف کردن که : آره وحید جون من جوونیام هارتل و میل میزدم و اینا بعد 50 کیلو رکورد داشتم به اون زمان ، البته اون زمان پنجاه کیلو خیلی بودا

من : :)))

بابا بزرگم : :|

رضا زاده : :|

رییس فدراسیون وزنه بردای : :))

اون قهرمان دیشب که رکورد المپیکو پوکوند : :(

====

دیروز پسر عمم می گه دیدید تو مسابقات پینگ پونگ فینال دو تا چینی خوردن بهم مربیشون رفته بود نشسته بود توی تماشاگرها ! ؟

داداشم : خوب حالا چی شد ؟ طلا رو کدوم کشور گرفت ؟؟؟

یه همچین داداش باهوشی دارم من :))

=====

در حال دیدن مسابقه وزنه برداری

مامانم: هیکلش رو ببین،فکر کنم بدنسازی کار میکنه

من :|

==================

داشتیم وزنه برداری نیگا میکردیم یارو چینیه توی دوضرب دو بار وزنه رو انداخته بود رفت برای باره سوم!

وزنه رو بلند کرد گذاشت رو سینه ش نمیتونست بلند شه , یهو بابام جوگیر شد گفت بگو یاعــــلـــی!!! :|

======

فکر کنم شبکه سه چین از صبح روز اول المپیک آهنگ "ورزشکاران دلاوران نام آوران" ُ گذاشتن روی ریپیت و لامپارو خاموش کردن و همگی رفتن خونه

==============

این چینیا کی وقت داشتن ورزش کنن؟ من فک می کردم اینا فقط کپی می کنن!

======

[مصاحبه فردوسی پور با نوشاد عالمیان]

فردوسی پور: خطای سرویس جریانش چیه؟

نوشاد: توپو باس 16 سانت بندازیم بالا و ...

فردوسی پور: ینی داور اندازه می گیره با چشاش؟ چجوری؟

نوشاد: نمیدونم دیگه می گیرن!

فردوسی پور: امشب تو بازی پرسپولیس و گهر توپ نیم متر رفته بود تو دروازه داور ندید و گلُ قبول نکرد. اینا چجوری 16 سانتو می بینن؟

====

دوستم الان زنگ زده میگه دست این نوشاد ضیغمی درد نکنه،خیلی قشنگ بازی کرد، مامانم میگه اینم مثه خواهرش خوشگل و موفقه تو کارش.

باید شونه های این مادر و دخترو به شدت مالید...

===========

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sinem kobal در تاریخ 1391/06/11 و 23:58 دقیقه ارسال شده است



mamnon


کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوش آمديد. نظر يادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 23,957
  • بازدید سال : 121,114
  • بازدید کلی : 1,381,313
  • کدهای اختصاصی
    aks, khabar, حوادث, گالري ,عكس, اخبار جديد مدل هاي ,