loading...
سايت تفريحي و سرگرمي عكس پيكس
ashkan بازدید : 486 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه و غمگین دی 91


اس ام اس عاشقانه و غمگین


تلخی نبودنت مانند همسریست که اخرین فرد برگشته از میدان جنگ همسرش نبود .
.
.
.
دستان چشم هایت خیلی سنگین بود .
وقتی بر دلم کوفتی فهمیدم .


.
اس ام اس عاشقانه و غمگین

چقدر ضرر کردم من .
تمام این چند سال مشغول خریدن ناز تو بودم .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و غمگین

شنیدم به کسی که مرا در اغوش کشید حسادت می کنی .
مگر آغوش خاک هم حسادت کردن دارد .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و غمگین

عجب احمقی بودم من .
عشم می رفت دنبال دیگری .
من پشتش آب ریختم .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و غمگین

تلخ ترین روز عاشقی وقتیست .
کسی که عاشقشی بشینه کنارت و از عشقش بگه .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و غمگین

دلم تنهاست .
هرچه می گردم کوچه عشق را پیدا نمی کنم .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و غمگین

خسته شدم .
د بشین ای دل شیطون .
ولش کنی همش می یاد پیش تو .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه و غمگین

تازگی ها فهمیدم قسمت چیزیه که برای بهانه قرار دادن نامردی جایگزین شده .
ازت خسته شده می گه قسمت اینه که پیش هم نباشیم .


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوش آمديد. نظر يادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 1,675
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,904
  • بازدید ماه : 23,593
  • بازدید سال : 120,750
  • بازدید کلی : 1,380,949
  • کدهای اختصاصی
    aks, khabar, حوادث, گالري ,عكس, اخبار جديد مدل هاي ,