loading...
سايت تفريحي و سرگرمي عكس پيكس
ashkan بازدید : 559 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)






.: اکبــر عبدی با لباس زنــانه در خیابان‌های تهران ! + عکس :.


با چادر نماز مادرم و با لباس و گریم
زنانه به خیابان رفتم. سوار تاکسی شدم تا به نماز جمعه بروم. راننده تاکسی
به من گفت مادر، وقت نماز جمعه گذشته. هیچ‌کس من را نشناخت، حتی حدس هم
نزدند که من مرد هستم!


«‌اکبر عبدی» بازیگر طناز سینمای ایران در
گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس، خاطره‌ای از چگونگی حضور در فیلم
سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران را به شرح زیر نقل کرد:


سر فیلم «خوابم می‌آد»، آقای عطاران به
منزل ما آمد. به او گفتم رضا داستان فیلم چیست؟‌ گفت: عمو اکبر رویم
نمی‌شود بگویم. به او گفتم چرا مگر نقش بدی است؟ رضا به من گفت: دوست دارم
در این فیلم مامان من شوی. گفتم فقط به یک شرط، اول می‌آیم تست گریم می‌شوم
و لباس می‌پوشم، بعد بریم برای کارهای بعد.


حتی چادر نماز مادرم را بر‌داشتم و رفتم
تست گریم شدم. بعد از تست گریم، همان‌طور (با لباس و گریم زنانه) از دفتر
آقای امکانیان خارج شدیم. سوار تاکسی شدیم تا به نماز جمعه برویم. راننده
تاکسی ما را راهنمایی کرد و به من گفت مادر، وقت نماز جمعه گذشته، خلاصه
همه راهنمایی‌مان کردند و هیچ‌کس من را نشناخت، حتی حدس هم نزدند که من مرد
هستم.








مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوش آمديد. نظر يادتون نره.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 417
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 532
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 23,997
  • بازدید سال : 121,154
  • بازدید کلی : 1,381,353
  • کدهای اختصاصی
    aks, khabar, حوادث, گالري ,عكس, اخبار جديد مدل هاي ,